Кошик
949 відгуків
promo_banner
+380 (63) 239-77-59
tochka.in.ua
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення та обмін Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення товарів належної якості Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо: товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; збережено всі ярлики та заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Поверненя та обмін відбувається за наступними правилами: 1.Ви робите запит на повернення товару та вказуєте поштового первізника яким Вам зручно відправити товар на повернення. 2.Наш менеджер дає Вам контакти для відправки (ПІБ ,Тел,номер поштового відділення отримувача повернення) 3.Ви відправляєте повернення на вказані менеджером контакти (відправлення має бути без наложеного платежа) 4.Наш співробітник отримує посилку та перевіряє її на цілісність звіряє кількість товару і тд. 5.після того як співробітник отримав Ваше повернення ,з Вами зв'яжеться наш менеджер ,та узгодить зручний для Вас спосіб повернення коштів.(кошти будуть поверненні в день отримання повернення)

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner